10-04-15


"Worked my ass" of så att säga

Träningen var riktigt jobbig! Svetten rann och konditionen fick sig en riktig omgång. Jag var på ett Boxpass, något jag inte gjort på år och dagar. Nu efteråt har jag ingen aning om varför, det är ju jätteroligt!

Blivit en hel del vilande här hemma, så nu är det dags att sätta igång igen. Duscha står på schemat, följt av plugg. Kanske lite mellanmål i form av kaffe och banansmörgås också=)

Förhoppningsvis kan jag övertala Älsklingen om en liten tur till HM när han kommer hem. En viss klänning har svetsat sig fast i mitt huvud...


Världens nästnäst sötaste lilla missekatt, mina två kommer naturligtvis på delad förstaplats! Hehe, förutom de gånger Elsa får för sig att tvätta mig, då vinner hon med hästlängder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0