10-06-15


Aldrig handla mat innan frukost...

Igår eftermiddag blev jag helt besatt av tanken på knäckis med banan på. Naturligtvis var bananerna slut, så innan frukost i morse blev det en tur till Priso. Ett dåligt beslut...med hem följde en riktigt stor godispåse. Ajabaja! Får helt enkelt ta och stoppa in den i skåpet och helt enkelt glömma den.

Dagens planer är än så länge ganska flytande, inget jobb, ingen schemalagd skola. Så tänkte ta med mig böckerna ut i solen och njuta av det fina vårvädret.
Vid tolv är det ett lunchpass på gymmet, något min kropp är i desperat behov av. Så tänkte vara riktigt duktig och ta mig dit=)
Efteråt får vi se vad som händer. Jag är lite sugen att gå ned på stan och kika på HM:s rea. Såg en skymt av en riktigt fin klänning igår...men vi får se.



Dagens frukost, helt underbart gott och somrigt!

Kommentarer
Postat av: En Romantisk Saga

Åh vad gott med frukt :)

2010-04-17 @ 16:52:24
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0