100929


Ibland måste man bara bestämma sig

Idag har jag en sådan dag. Jag måste sätta ned foten för mig själv och säga ifrån, jag mår bra, jag är glad och nu ska jag se till att få saker gjorda! Inställningen är så mycket mer än vad man tror, så ibland gäller det bara att bestämma sig för att allt är bra.
Nu ska jag ta tag i ett par snygga, men ack så långa kostymbyxor jag har. De ska läggas upp och sys. Hade nämligen tänkt ha dem på arbetsmarknadsdagarna på Universitetet imorgon=)

Ger mig själv en klapp på axeln för tvätten. Alla kuddar och täcken ska tvättas, vilket kräver en del planering då vi endast kan boka 4 timmars tvättid. Men nu är i alla fall tredje maskinerna igång och snart är det bara torkandet kvar!



weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0