100923


Morgonstund

Ja, blev lite sovmorgon idag så den tidiga morgonstunden försvann i sängen. Alldeles för behövligt, speciellt om jag ska bli av med den envisa förkylningen.
Fick en väldigt fin kommentar om min tenta på lördag, det gjorde verkligen min morgon och jag ska ha den i huvudet hela dagen=)

Jess, torsdag var det idag. Upp till skolan för att få lite gjort. Förhoppningsvis har jag mer energi än igår så jag kan kämpa många timmar.
Ikväll blir nog lugnt för mig, vila och plugga. Ska försöka få med älsklingen ut och köpa ny strumpor. Det har varit väldigt mycket trådslitet på sista tiden...



Min älskling och det finaste som finns. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0