100922


Hej, hej hallå där

Hemma igen efter någon timme i skolan. Jag hade inte fått med mig alla papper jag behövde så det blev att dra sig hemåt istället. Ingen rast, ingen ro, jag ska strax sätta mig här och fortsätta. Äntligen känns det som det släppt lite! Men först blir det nog att fixa ordning lite grapefrukt, en av de godaste frukterna jag vet!

Vid femsnåret åker jag ut till Lisa i stallet. Ingen ridning idag pga. gårdagens feber. Men lite mys och pyssel skadar ingen. Kanske även blir att baka ikväll, attans vad kul det kan vara!



Bara vanligt socker

Kommentarer
Postat av: Cim

Nästa helg kommer jag darlo! Har anmält mig till sittningen och allt! Ska bara hitta någon billig och bra resa också, så jag vet inte när jag dyker upp men någon gång kommer jag i vart fall! :D Längtar som en tok! Pusspusspuss! <3

2010-09-22 @ 19:42:10
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0