100921


Just another lost soul

Vädret utanför fönstret skvalrar om hösten antågande. Just idag känns det ganska passande, mitt sinne är tungt. Jag sk försöka ta ett djupt andetag och komma vidare, men det känns tugnt!

Dagens frukost blev en jordgubbs-banan-proviva-linför smoothie. Min annars så älskade frukostlust verkar ha flugit ut genom fönstert så just nu håller jag det på en, så att säga, drickbar nivå. För ovanlighetens skulle är jag riktigt sugen på kaffe idag, men vet inte om jag vågra prova. Igås när jag kom från stallet tog jag en kopp och usch så illa jag mådde hela kvällen!
Jag ska i alla fall börja dagen med en bröddeg. Jag är en riktig "hembakat" tjej och nu finns det inte ens en smula kvar. Så idag tänkte jag till och med plocka fram min hushållsasistent och göra en stooor sats=)

Nybakat och soppa till lunch, någon?


Kommentarer
Postat av: M

Det var verkligen helt magiskt vad det kom ner mkt, och vi har ett plåttak som alltid skvallrar högljutt precis utanför fönstret...

Först - lycka till med tentan.

Sen - så vitt jag vet är vi helt planfria på lördagen, p har väl säkert nån träning som alltid men inget mer. Kanske vore lite mat & en bio något? eller har du några speciella önskemål? På söndagen ska jag åka till Ullared, men vi får se om det inte blir så att vi också blir kvar i Fbro till måndag för jag ska lämna min syster i Arboga när vi kommer tillbaka... Beror lite på tiden :)

2010-09-21 @ 10:45:16
URL: http://ewamikaela.bloggagratis.se
Postat av: M

Tycker du om det så tycker jag absolut du ska ut i skogen & plocka lite :)

Vi får höras av på fredagen eller så & försöka styra lite mer!

2010-09-21 @ 11:24:50
URL: http://ewamikaela.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0