100920


Så var det dags igen

Dags att sparka igång veckan och få saker och ting gjorda. Jag ska skriva tenta på lördag så denna vecka är det de som styr.
Idag ska jag även ut till hästen och rida. Mys! Dock har jag fortfarande en hel del träningsverk efter lördagens mycket korta ridpass.
Annars är planen idag storhandling inför veckan och kanske lite lätt träning om förkylningen känns något sånär.

Först och främst tänker jag dock lägga mig på soffan och stänga ögonen en liten stund till. Huvudet värker en hel del efter gårdagskvällens valvaka.



Dagens frukost ser nog betydligt tråkigare ut än den var. Hembakat bröd, jordgubbs- och persika smoothie samt kaffe kan väl aldrig vara fel?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-20 @ 08:58:31
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: lukes

Hejsan, allt bra? :)

2010-09-20 @ 09:21:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0