100918


En mycket tråkig start

Fick ett extremt tråkigt och ledsammt besked imorse. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det, vi får se. För tillfället vill jag bara försöka njuta av att det mesta känns riktigt bra!

Jag ska ut och rida om en 2 timmar eller så! Funderar på att börja rida ett par gånger i veckan igen och nu har jag hittat en häst. Förhoppningsvis är den lika underbar som den låter=)
Ikväll blir det sittning av slaget större, förhoppningsvis kan jag uppbåda i alla fall lite av den motivation jag haft under veckan...


Kommentarer
Postat av: M

Ursh, vad var det för besked? Du kan ju alltid skicka ett meddelande på fb eller så om du vill...



Med en timme på hästryggen har du säkert uppbådat massor av energi igen, de stora fyrbeningarna har ju den inverkan på en :)



Massa kramar.

2010-09-18 @ 12:55:21
URL: http://ewamikaela.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0