100917


En alldeles underbart vanlig fredag

Föreläsning i skolan. Jag kan inte minnas sist det kändes så intressant och var så lätt att hänga med! Tiden bara flyger förbi och jag har inte alls den tunga slöja av trötthet som brukar tynga ned mig. Underbart!

Det blev en liten sväng ut till Tornby idag också. Egentligen hade jag tänkt att åka ned till stan, men ett alldeles förfärligt intensivt regn fick mig att tänka om. Jag inhandlade mig en ny mascara. Min gammal har börjat känns så "kladdig" så jag kände att det var dags att testa något nytt!
Det blev även ett alldeles underbart skogsgrönt nagellack. Detta tänker mina naglar bo med i höst!



Tillbaka

Kommentarer
Postat av: Cim

Kollade veolia nu och det var också dyrt men jag tänkte att jag kör tradera dagen innan, det verkar som att det alltid blir billigare eller iaf lika dyrt som vanliga biljetter :D Så jag tänker bannemig komma! Saknar dig så mycket! Och alla däruppe i Linkan! Måste ju skaffa mig lite bättre minnen än från sista tiden där liksom :D Gud vad roligt det ska bli, längtar som en tok!!!

Vad hittar du på i helgen darling?

Pusspusspuss och massa kärlek!

2010-09-18 @ 10:27:17
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0