100914


Somebody always tries to cut in line


Tisdag morgon, eller nja...förmiddag nu. Förkylningen driver mig snart till vansinne, man känner sig bättre. För att i nästa stund vara så trött att det susar i öronen. Idag blev det i alla fall att sitta hemma och skolarbeta. Sömnen inatt var bra, men jag vaknade redan vid fem med panik i kroppen och kunde inte somna om. Så nu när jag fått ett par timmar till på soffan så ska jag försöka få lite arbete gjort.

Som ni kanske ser håller jag på att ändra om lite i min design. Lämna gärna en kommentar om det är något som ser konstigt ut. Jag är riktig nybörjare på detta!

Som sagt, denna dag skiljer sig inte från andra gällande sysselsättningen. Men till kvällen får vi efterlängtat besök av underbara Petra och Jonas med lilla vovven Amaja. Mys! Vi ska ha lite test och se hur det går med katterna, om allt går bra ska vi vara hundvakter här lite längre fram!



Kolmården i maj, gissa om jag trivdes!



Kommentarer
Postat av: M

Tack för all uppmuntran :) Jo, men ni bor ju så långt bort ;) Får försöka ses oftare.

Tyvärr så mår ju jag som en riktig apa nu & är allt som ofta inte så kul att umgås med, fråga pontus. Han tycker nog jag fräser rätt ofta, haha. Men det är väl förhoppningsvis pga en bra sak :)

2010-09-14 @ 11:16:38
URL: http://ewamikaela.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0