100909


Just another day

Snuvan är kvar, så det börjar som en vanlig dag. Jag unnar mig sovmorgon och hoppas att detta tillsamman med massa frukt och bra mat ska skrämma infektionen ut från mig. Ser man på min sjukdomshistoria känns det tyvärr inte så lovande, när jag bli förkyld brukar det hålla i sig minst en månad...

Igår kväll tog vi oss ut i skogen och lyckades hitta en hel del kantareller. Jag hoppades på trattisar, men vi kom hem med vanliga gula. Inte fy skam det heller! Så ikväll tänkte jag bjuda på kantarellsås till den kyckling som väntar på att tillagas. Förhoppningsvis ska det göra mer än smaka bra=)

För mig blir det snart dusch, sedan ska jag sätta igång med läsningen. Kursen jag läser nu heter Marknadsanalys och reglering. Det är lite av en fördjupning på mikroekonomin och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är helt fast! Har lärt mig massor på bara två tillfällen.



Inte överdrivet upphetsande, men ganska lättläst och på det hela taget är jag nöjd med kurslitteraturen.

Kommentarer
Postat av: Cim

Sweetie ta det lungt så du inte stressar ihjäl dig! Jag tänkte komma upp nån gång efter löning och hälsa på! Ska vi ta en kväll på flamman och en massa mys då? Kram&puss!

2010-09-11 @ 21:39:53
URL: http://daysofcimo.devote.se
Postat av: Cim

Åh det låter helt fantastiskt bra det där! Jag ska försöka boka in 1-3 i mitt inte så pressade schema! Vet ju inte riktigt hur det blir med jobbsök och så men jag vill så himla gärna komma upp och hälsa på! Pusspusspuss! <3

2010-09-12 @ 18:02:38
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0