100906


Hemmaångest

Den kom krypande redan i lördags när vi myste runt i Dublin. Sedan dess har den legat som en tjock, kall dimma över allt. Jag avskyr att komma hem! Jag vill helst av allt bara packa om resväskan och hoppa på nästa äventyr, men tyvärr fungerar inte min verklighet så.

Flygresan igår verkar ha gett nytt bränsle åt min förkylning, så nu sitter jag här igen och kippar lite smått efter luft. Tråkigt nog när man helst av allt vill springa iväg till gymmet och träna bort allt jobbigt. Men, men, den tiden lär komma.
Idag blir det stora to do att försöka plocka ihop mitt liv igen. För tillfället har jag ingen koll alls på när jag har skola och så vidare, så det ska tas tag i. Det blir även en tur in till stan för lite ärenden och lunch med Aida.

Så, egentligen är det inte så mycket mer att fundera på utan istället sätta fart på grejer=)



För övrigt firade vi ett år ioch tio månader under resan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0