101026


Idag önskar jag mig en bättre sömn

Natten var riktigt tuff, massa kallsvett. Blöta lakan och vaknade till otalet gånger. Tillslut stod jag inte ut länge så det blev soffan. Lite bättre gick det att sova, men summan av kardemumman är alldeles för lite sömn.

Dagen idag innebär föreläsning, vilket känns intressant och roligt. Mycket lättare att lyssna än läsa när man är tröttis. Efter det ska jag försöka få en hel massa studier gjorda.

Tänkte försöka klämma in någon slags träning idag, trots att jag inte mår hundra. Börjar känna mig som en liten degklump, inte alls åt det hållet jag vill gå! Så nu blir det att försöka träna lite lugnt och börja komma i form igen.



Min fina Tusse på sin favoritplats. Börjar bli dags att skaffa nytt överdrag till strykbrädan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0