101004


A new, good week!

Måndag idag och veckan börjar tyvärr med en alldels hemsk natt. Dåligt med sömn och massor utav kallsvett. Jag avskyr att vakna av att jag fryser och lakanen är alldeles blöta.
Men jag tänker inte detta förstöra min måndag! Jag har tagit igen lite sömn efter frukost, nu blir det studier ett par timmar innan jag ska iväg till stallet. Efter det blir det promenad, bilen ska nämligen in på service i Tornby. Jag har även tänkt hinna med en liten sväng på stan med älsklingen, vi ska titta på höstskor till mig=) kanske även spana lite på födelsedagspresenter. Brjar bli dags att bestämma sig!

Dagen är alltså, som vannligt, fylld. Vilket känns mestadels bra, jag behöver verkligen saker att göra! Bara sitta hemma får mig endast att bli deppig.
Vore inte fy skam att hinna med en klassisk fika idag, är ju ändå kanelbullens dag. Men vi får se vad tid och ork räcker till.



Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0