101001


Ny månad, ny start?

Oktober är här, jag och mitt hjärta firar 23 månader dagen till ära.
Jag har precis intagit frukost efter en extra lång sovmorgon, vaknade upp med envis huvudvärk som inte verkar vilja släppa. Eländes elände skulle man kunna tänka, men sådana tankar för inget gott med sig till mig så jag försöker se saken från den lite ljusare sidan.
Idag kommer min älskade Cim, vilket ska bli helt underbart! Innan hon anländer vid två har jag tänkt att hinna både städa och studera, full rulle som vanligt!



Första bilden på mig och mitt hjärta i vår gemensamma lägenhet, Lycka! Under det 1.5 åren vi bott här har vi hunnit utöka familjen med ännu en liten kissekatt. Ännu mer Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0