101124


Kvällsmys

Ligger i sängen och försöker lindra mitt halsont med isvatten. Vet inte riktigt om det hjälper, men känns inte direkt värre i alla fall!
Planen nu är att småtitta på Hells Kitchen och sedan sussa gott. Imorgon blir det upp tidigt, jag ska nämligen till skolan och läsa. Med både Aida och Malin, så de så! Finare sällskapsdamer får man leta efter;)

Kvällen tänker jag ägna åt något så roligt som tvätt. Ingen träning, tyvärr. Vill hålla mig frisk nu, speciellt till nästa helg då mamma, pappa och fina syster kommer. På tal om det så Måste jag komma ihåg att boka bord, vi ska ut och äta. Enligt mig ett av de bästa sätten att tillbringa en lördagskväll på, speciellt när man får vara tillsammans med sin underbara familj♥



Älsklingen var ute och kastade snöboll med våra kissar tidigare ikväll, de hade kul en stund. Men sen vill de gärna in i värmen igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0