101124


Nu börjar den mest fantastiska tiden

Bara en månad kvar till jul, en underbar, kärleksfylld månad fylls med levande ljus och värme. Det får mitt hjärta att kännas lite lättare dagar som denna. Halsen värker och kroppen känns luddig. En förkylning verkar vara på ingång, men jag hoppas att jag kan undvika den. Får bli ordination på c-vitamin, vila och en hel massa varm dryck. Förhoppningsvis kan detta bli bättre än vad det låter då världen är fylld av vit, ren snö och vi har glögg hemma!

Nu ska jag plocka undan i köket, har åstadkommit både risgrynsgröt och saffransskorpor idag. Sen blir det ännu en tur med studierna. Allt man gör idag är klart imorgon!



Kanske skulle ge mig själv en rejäl whiskeydrink ikväll för att riktigt skrämma iväg det onda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0