101123


Fyra försvinnande veckor

Sen är det dagen före dagen, härligt! Nu blir det att kämpa hårt den sista tiden samtidigt som jag ska njuta av allt som har med julen att göra. Jag har en liten idé om ett julgodis i huvudet jag är sugen på att testa, sen skulle det inte heller vara fel att baka saffransskorpor med mörk choklad och mandel. Kanske kan bli ett projekt senare idag, först ska jag sätta mig med mina inlämningsuppgifter ett tag. Och inte minst ta en tur till gymmet!



Utanför fönstret yr snön ned, om allt går bra idag blir det belöning med att ta fram adventssakerna.

Kommentarer
Postat av: Mackie

Det är bara att börja julpynta.

2010-11-23 @ 14:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0