101105


Mer eller mindre katastrof!

Egentligen inte så allvarligt som det låter, men morgonens kaffe blev riktgit hemskt och det visade sig vara de sista i burken...så nu sitter jag så smått med mitt rävgift och väntar på att klockan ska bli nio så jag kan köpa mer=)

Sömnen i natt har varit sisådär, j ag tror jag har gnisslat tänder så gott som hela natten. Beror nog på att det är lite mycket just nu, sista dagen med hemtentan idag och jag känner mig inte ens i närheten av att vara klar...

Så, ska ta och sätta lite fart med en gång!



Imorgon åker vi till markus föräldrar för lite ledigt. Förhoppningsvis innebär det bara promenader i solen och bokmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0