101103


När tekniken strular

Då kommer hemtentan en och en halv timme försent! Inte alls speciellt toligt när ma planerat att få mycket gjort innan klockan tolv. Hum, hum, antar att det inte är så mycket att skylla på utan bara acceptera läget och köra på.
För tillfället skriker min kropp efter kaffe, men jag har bestämt mig för att vara rädd om magen och äta lunch först. Dock är jag inte hungrig än, så jag sitter lite i klistret. Funderar på att ta en snabbis till Priso, få lite luft och handla fika till Petra kommer förbi. Skulle kunna vara en plan det, får grubbla lite.

För övrigt har jag lagt bud på lägenheten vi(jag) kallar pärlan. Jag hoppas de går snabbt och det är få intresserade så jag kan göra mig av med nervklumpen i magen min!
Nu blir det lite mys med någon kisse så får vi se hur jag lägger upp saker och ting senare!


Kommentarer
Postat av: allei

söta!

2010-11-03 @ 15:49:33
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0