101101


Idag är en alldeles speciell dag!

Älsklingen fyller 27 år, vilket firas med paket, frukost på sängen och senare middag med hembakad prinsesstårta. Förutom detta firar vi även 2 år(!!) tillsammans. Det känns som tiden bara flyger iväg.

Helgen var riktigt fin. Lördagens födelsedagsfest visade sig vara riktigt lyckas och det kändes i alla fall som om att alla hade roligt. Gårdagen tillbringades på soffan och i sängen. Jag var riktigt trött, men förhoppningsvis har jag sovit av mig det mesta nu.
Ska strax springa upp till affären och köpa kaffe, inte ett korn fanns det kvar! Vilket i princip innebär katastrof på morgonen, turligt nog ska jag plugga hemma så det var bara att vänta tills affären öppnar.



Nu blir det mjukisar och kaffe i Mängder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0