100615


Halva juni redan försvunnet!

Ibland skrämmer det mig lite hur fort tiden faktiskt går. För ett litet tag sedan var världen vit av snö, nys slog alla blad ut i sommarprakt och nu är snart midsommar förbi. Galet egentligen! Det finns otroligt mycket jag vill göra, smaka, känna och uppleva. Men tiden räcker inte till...

Blev nästan lite sorgligt det där, var inte menat så=) Tisdag idag och solen skiner, härligt! Förutom det faktum om att det kommer vara olidligt hett på mitt lilla café...
Hoppas vädret håller i sig så vi slipper regn på golfbanan idag. Imorgon är det uppspel som gäller och jag är nervis. Jag vet att jag kan, men sen blir jag stressad för jag vill alldeles för mycket och då går spelet inte alls.



Min lilla knäppis♥ För tillfället skriker han nått alldeles förfärligt efter att få gå ut. Haha, inatt var mina tår tydligen hett byte. Vaknade flera gånger av en Tusse som försökte bitas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0