100613


Hem, hem ljuva hem

Tillbaka i Linköping efter en rolig, men fullsmockad helg. Jag sov nästan hela vägen hem i bilen, ändå känner jag att det snart är dags för sängen. Haha, trolig anledning är det bubbel och vin jag fick i mig på Älsklingens kusins examenslunch. Gottgott, men ack så sömnig man kan bli!

Imorgon börjar sista jobbveckan på ett tag - sedan ska jag ha semester! Känns skönt, men samtidigt har jag känslan av att detta kommer bli en sådan oändligt lång vecka. Dock borde den gå fort med allt vi har att göra, mån-tis kväll blir det finslipning på golfen, onsdag är det uppspel för grönt kort och första steget mot officiellt handikapp. Sedan ska det packas i massor, packas upp och göras om. Inte lätt att packa för dryga två veckor...



Lördagens smaskiga hallon-basilikadrink. Den kommer helt klart komma igen under varma sommarkvällar!

För övrigt är jag med och tävlar om en säaker alldels underbar överaskning hos en av mina favoritbloggare Simone. Hon får mig ofta att dra på smilbanden och se världen får en lite bättre synvinkel=) Härligt goa tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0