100612


Avrapportering från Fällan

Nu sitter jag är i Fellingsbro och vilar. Känner mig riktigt trött efter träningsuppehåll och sedan två dagars i löparspåret. Skönt, men samtidigt lite tungt att jag inte är i någon vidare form. Haha, det kommer, det kommer, jag vet=)

Imorgon eftermiddag ska vi hem till fina Linköping igen. En vecka med jobb innan jag har tre veckor underbart ledigt! Planerna är än så länge ganska lösa, hälsa på föräldrar både här i Fällan också hemma i Falun. Sedan ska vi bara vara hemma och njuta. Förra sommaren blev det nästan inget, så vi har lite att ta igen!
"Bortasemester" blir det senare, slutet av Augusti - början av September åker vi troligen till Irland! Galet vad jag längtar. Vi ska åka runt lite med bil för några dagar i västra delarna innan vi avslutar i Dublin.



Jag i Stockholm förra helgen, vore trevligt med detta väder igen=)

Nu tänker jag gå ut i köket och mixa drinkar. Ikväll blir det sill med svärisarna och ett par drinkar, bara för att jag sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0