100609


Veckan rusar vidare

Har inte alls tid för dator, blogg eller liknande denna veckan. Känns väldigt trist! Menmen, efter fredag ser vi ett ljus=)
Jobbet igår gick riktigt bra, gäller bara att jag kommer ihåg alla smågrejer. Annars lär jag stå där utan glass eller fikabröd. Inge vidare fik då inte.
Jag tog även tag i ett jobbsökande. Haha, vill inte säga mer nu, men Jisses vad jag VillVillVill ha det!
Kvällens tillbringades med handling och studier, sedan kröp vi ned i sängen och tittade på lite serier. Livet ter sig ganska annorlunda när man jobbar till fem;)

Nu är det dags att torka håret och sen cykla iväg. Har förresten börjat fundera på hur jag ska klippa mig, har tid om ca. 2 veckor och jag är sugen på kort! Dock äälskar jag ju fläta...svårt! Vad tycker ni?

Hoppas ni låter solen skina inom er även om det ser mörkt ut utanför fönstret!


Kommentarer
Postat av: simone

Hallå gums! Vad snyygg du är du! :D Gör du för något mysigt..?

2010-06-12 @ 11:36:53
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0