100608


Time is not on my side

Denna vecka är minst sagt fullspäckad! Jobb måndag till torsdag 8-5, sedan tenta på fredag. Tyvärr inte i ett av mina starkare ämnen, så jag försöker klämma in så mycket pluggande det bara går. Haha, tyvärr alldeles för lite...

Känner mig lite halvseg, vattnet här var alldeles brunt i morse så jag bestämde mig för att hoppa duschen. Så nu blir det snart kläder och sen iväg. Jag måste åka ungefär 30 minuter innan jag börjar, för att hinna byta om och komma irdning innan det är högsta tempo som gäller. Dock känns det som om jag kommer trivas väldigt bra på mitt lilla café=)

Well, nu går mitt alarm igång i sovrummet. Bäst att kolla vad det Inte var jag skulle glömma;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0