100604


Last chanse to study

Imorgon är det dags, usch och fy! Det blir att göra sitt bästa och tänka, tänka, tänka! Men imorgon är imorgon, nu tar vi idag först=)

Ska snart dra på mig shorts och linne och ge mig ut för dagens morgonpromenix. Duktiga jag, haha, nej då. Men visst är det skönt att röra på sig. Efter det blir det kaffe och smörgås, studier och massa sol.

Efter tentan imorgon 8- 13 åker vi till Stockholm! Vi ska mysa runt, shoppa lite och bara vara. Uppladdning inför sista plugget skulle man kunna säga. Får dock stoppa ned böckerna, jobbar hela nästa vecka så har alldeles för lite tid för studier, tyvärr.
Ska inte heller glömma tennisen idag, är inget stort fan men tennis är en av de sporter jag tycker är underhållande att se=)



Var grymt sugen på pannkakor för någon dag sedan. Eftersom jag fortfarande inte ätit detta håller suget i sig och jag funderar på om idag är dagen=) Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0