100603


Jag är tjatig - jag vet=)

Samma visa varje dag, studier och jobb. Lite träning, golf och mat. Så der det ut, vecka in och vecka ut. Kan tänkas vara enormt tråkigt att läsa, men hey, det är mitt liv. Till och med jag tröttnar ibland. Men vad gör man? Biter ihop och väntar på bättre tider. Livet är inte alltid en fest.

Har ordnat en liten spellista med pluggmusik i Spotify, så jag har något att sysselsätta örona med medan jag pluggar. Tanken är nu, jag vet inte inte riktigt vad tanken är nu. Men eventuellt blir det en liten promenix till någon öppen affär för att inhandla lite småsaker till mig. Lite motion i samma veva är inte fel, så det får nog bli på detta vis.

Älsklingen var inte hemma förens sju igår, så nu håller vi alla tummarna att han kommer tidigt idag så vi kan ut och spela lite golf. Dock får vi hålla oss från banan idag, jag måste träna på puttning och chippning....



Underbart söta minigrisbebisar från Kolmården. Haha, tänka att ha en denna lilla knutte springande hemma i trädgården...

Kommentarer
Postat av: Sandra Ajax

Så mysigt! Ett tips på schysst uteservering och bra pris är Friday's i Kungsträdgården (nära City, Östermalm och allt annat). Lär vara tokmycket folk dock, så gå dit och be om bord en stund innan ni tänkt äta (jag skulle ätit där igår, men det var 30 min väntetid på bord) - eftersom det är "Restaurangens dagar" (eller vad det heter. Googla på "Smaka på Stockholm" om du vill veta mer om det) i hela Kungsträdgården just nu. Friday's är dock en restaurang som ligger där permanent, även om "Restaurangens dagar" är tillfälligt. Spana annars in http://www.alltomstockholm.se/ och sök runt på restauranger i olika prisklasser. Hoppas ni får det toppen! Kram!

2010-06-03 @ 14:23:46
URL: http://sandraajax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0