100602


Sol, sommar och värme

Jag och älsklingen har börjat dagen på bästa sätt, trettio minuters morgonpowervalk. Vädret ute är alldeles underbart, jag gick i knälånga byxor och t-shirt och njöt! Nu har jag precis avslutat frukost med nybakat bröd och kaffe, mums! Känns verkligen som en höjdarstart på dagen.

Idag då; ska börja i köket med att få lite ordning efter baket och sätta igång diskmaskinen. Sen får vi se, planen är att sätta sig i solen med skolböckerna. Hu! Jag ska verkligen försöka vara effektiv ett par timmar nu på förmiddagen, så kan jag göra annat senare.
Eventuellt blir det en tur till staden, är sugen på ett par lösa jeanskortisar och ett somrigt halsband....




Haha, jag och sötaste minigrisen. Vill ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0