100602


Alltid finns det något som ska göras

Jag ska ta och plocka ihop lite tvätt och gå ut i tvättstugan, det är en sådan dag idag. Efter det väntar ett utegympapass med Friskis och Svettis i Trädgårdsföreningen. Härligt men varmt att vara ute en sommardag som denna. Får ta tag i det där med att köpa träningsshorts, någon som vet var det finns bra och bekväma? Jag gillar inte den där fotbollsvarianten man hade när man var yngre...

Annars har älsklingen lyxat och bjudit mig på lunch och glass idag. Behövdes för att pigga upp ett trött och nedstämt huvud som mitt. Alla tentor som spökar just nu.
Mannen i fråga ska iväg och spela innebandy senare, så troligen blir det han som lagar mat. Jag hoppas lite han läser detta och ser att jag är sugen på rågpannkakor;)



Riktigt gott skulle detta vara efter ett svettigt träningspass=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0