100731


The last of july

Tiden tickar iväg och imorgon går vi in i Augusti. Inte för att det egentligen gör så mycket för mig, om det gjorde så skulle jag ändå inte kunna förhindra det. Utan det var mer ett konstaterande, tiden går fort!

Jag sitter med min morgonlatte, extra lyx vanligen blir det bara kaffe med mjölk. Dock blev den riktigt het idag så får vänta ett tag innan den kan drickas. Den som väntar på något gott...

Idag ska vi försöka trotsa molnen och åka till Söderköping för lite golf. Får se om vi klarar oss eller kommer hem som två dränkta katter. Annars är planerna lite svävande för dagen, ikväll blir det troligen middag och party med några vänner. Innan det är jag sugen på att dra med dessa fina tjejer på en shoppingtur, men vi får se vad tiden räcker till!
Var även sugen på att fixa någon riktigt smarrig dessert till kvällen, men inspirationen tryter så släng gärna in ett tips!



Förra sommaren, innan jag hade någon aning om hur detta med golf skulle fungerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0