100730


Fredag och sluttampen på juli

Jag sitter i soffan med kaffe och nyser så det står härliga till. Tyvärr börjar denna dag inte så fint som jag önskat, upptäckte att jag glömde att ta mitt "insu" till gårdagens middag. What to do, What to do? Ja, bara att försöka få ned blodsockret nu och hålla tummarna att jag inte mår alltför dåligt idag=) Det är ju fredag!

Vi hade tänkt mysa till det riktigt med middag och golf i Söderköping ikväll, men tror tyvärr vädret sätter stop för det. Vi får väl se om det blir annat istället, bara vara hemma är ju inte fy skam det heller.

På söndag har jag och min älskling träffats i 1 år och 9 månader. Galet! Känns inte alls som det var så längesedan=) Tiden går fort när man har det bra. Sitter och funderar lite på om vi ska göra nått extra då, men vi får se. Man ska orka också!



Älsklingen min mitt i smultronskogen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0