100729


Yesterday




Jag bakade ett långpannebröd som visade sig vara himmelskt gott!




Eftersom vi åt soppa till middag och gymmade så bestämde vi oss för efterätt...



Rabarberpaj blev det!

Utanför fönstret häller regnet ned, och jag kan inte låta bli att älska det! Regn är verkligen underbart. Dock känns det lite träligt att ta sig till jobbet, menmen, mina kläder lär hinna torka under dagen.
Planerna idag är inte speciellt stora, vi måste tvätta lite och jag tänker mig ut och springa en sväng. Man måste skapa sin egen positiva cirkel och träning är en av de absolut viktigaste bitarna för mig. Grunden till min depression ligger faktiskt till viss del i träning, eller inte träning snarare. Men detta är alldeles för långt att ta nu, jobbet kallar som sagt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0