100727


Hur kan dagen gå snabbt och långsamt samtidigt?

Kanske omöjligt, men det är så det har känts idag! Jobb och golf, tyvärr har mitt blodsocker åkt bergochdalbana hela dagen, vilket resulterat i att jag inte mått så bra.
Nu sitter jag i alla fall i soffan, helt slut. Kommer bli en lugn och skön kväll, jag ska duscha och laga matlådor. Dvs. koka lite pasta och göra tomatsås, enkelt men ruggigt gott!

Imorgon är det onsdag, halvtid både på veckan och på sommararbetet. Känns skönt, även om en viss stress börjar smyga sig på inför mina tentor. Det bästa är att ta tag i det, om det vara vore så enkelt!

Annars ser jag fram emot helgen då underbara Sus kommer ned från Stockholm=) Jag hoppas på shopping, vin och massa babbel.




Fångad  mitt i dansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0