100724


Härliga lördag!

Nog för att jag vaknade innan fem, men jag lyckades somna om ända till nio. Nu sitter jag här med sista kaffeslurken och laddar inför dagen. Mamma och pappa kommer ned och hälsar på! Ska bli jättekul=D Tyvärr äår vädret inte på topp, så vi får se vad som händer, kanske lite shopping....

Igår efter jobbet åkte vi till Söderköpings GK för lite golf. Grymt kul var det! Verkligen en påminnelse varför jag gillar att spela. Långa slagen gick finemang, troligen den bästa rundan någonsin sett till det. Tyvärr fungerde inte närspelet, men jag skyller lite på trötthet och extremt "klibbiga" ögon som inte alls borde haft linser.

M & P förväntas anlända framåt 11, så vi ska röja lite hemma och duscha innan det. Ser på klockan nu att det är dags att få något gjort.



Numera är nästan allt detta hår borta och jag saknar det inte alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0