100722


Nästan, nästan helg!

Bara en dag kvar nu, skönt! Helgen ska efter jobbet imorgon firas med en golfrunda i Söderköping, mys! Skulle egentligen spelat igår, men vi var för trött så jag hoppas vi orkar imorgon!
Känner mig riktigt duktig idag, blev en sväng till gymmet efter jobbet. Blev ett superintensivt pass då det bara vara en halvtimme kvar till stängning. Men vi han ändå, blev runt tio olika övningar för biceps, triceps, ben, rygg och mage. Kommer säkert känna av det i rumpan imorgon...

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen blir det sängen. Läsa eller titta lite på tv, fått energi efter träningen men vill ändå sova så jag orkar med golfen imorgon. Jag är fortfarande så pass mycket nybörjare att jag måste ha högsta koncentration hela tiden för att det ska gå bra - vilket är jobbigare än man tror!

Förresten kom HMs höstkatalog idag och jag kan bara säga en sak: jag ÄLSKAR hösten!



Konstigt nog är mode en av de grejer som jag tycker är "störst" med hösten. Why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0