100719


Firt of 15

Dag ett avklarad. Nej, så hemskt är det inte och jag vet att det finns de som jobbar mycket mer, tänker på M. Men ändå, eftersom jag vet att jag inte kommer fortsätta efter dessa tre veckor så går man väl och väntar lite på slutet. Sen har jag även, tyvärr passar nog bra in här, vant mig vid att vara ledig. Underbart, härligt ledig!

Tusse och veterinären gick finfint, förutom det hiskliga priset på 900:-. Alla njur- och levervärden såg fina ut, vilket var skönt att höra.
Efter besöket hos doktorn blev det storhandling och sedan grillat till middag. Klockan är nu inte mer än någon minut efter nio, men jag är helslut så ligger redan i sängen. Sova tidigt helt enkelt=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0