100718


Party all the time

Gårdagens sista timmar visade sig bli väldigt trevliga! Vi åkte iväg till Tobbe för tacos, vin, dans och underbara människor. När resten av gänget drog sig mot stan för mer dans och dricka bestämde sig jag och älsklingen att det var dags att slänga in handduken och åka hem. Väl var väl det, egentligen skulle vi vart ute på golfbanan nu, men vi har riktigt trötta så det blev att boka om tiden till ett istället.



Jag bestämde mig att det helt enkelt var för varmt för något annat än shorts - vilket visade sig vara ett bra beslut! Min tröja är en present från m & p och jag älskar´n!



Tobbe, ganska nyss hemkommen från Turkiet hade fått inspiration. Han har för övrigt världens härligaste soffbord, precis som en griffeltavla!



Me, my man and svetten;)



När vi kom hem hade fina Tusse värmt upp sängen åt oss, fin tanke men fel årstid...

Nu ska jag ta och klä på mig och promenera iväg till affären för införskaffandet av bröd. Tänkte packa med mackor till golfen så vi slipper vara hungriga=) Haha, jag spelar riktigt uselt när jag inte får mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0