100718


Söndag på banan

Vi har spelat 18 hål, badat och ätit vaniljglass med jordgubbar och färskpressad lime. Ny sommarfavorit hos mig! En bra söndag helt enkelt. Nu försöker vi få igång tv i sovrummet så vi kan krypa ned i sängen, halvsova och titta färdigt på Ondskan.
Imorgon är det jobb igen, 15 dagar kvar nu. Jag ska packa ned lite skolgrejer och försöka läsa lite om det är lugnt på jobbet.

Vi ska även iväg med Tusse till veterinären imorgon. Inget farligt, förhoppningsvis, utan bara ett litet blodprov för att se så att ormbettet han fick tidigare i år inte har satt sina spår på hans njurar.



Haha, jag och min lilla stumpa myser i sommarstugan. Finns inget bättre än att somna med näsa i mjuk och varm kattpäls♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0