100716


Fredag och ingen ro

Uppe med tuppen och riktigt trött är jag. Trots nyinköpta myggnätet som skulle sänka temperaturen i sovrummet var det ändå dryga 25 när vi vaknande. HU! För varmt enligt mig...

Fredag idag och första jobbdagen efter min ledighet, tungt! Känns inte alls roligt, men what to do? Tänkte i alla fall höra om jag kan sluta tidigt idag. Känns onödigt att jag ska "gå med" hela dagen idag då jag redan jobbat själv en vecka. Vi får se vad de säger.  Annars blir det hem efter fyra.

Annars ser jag fram emot en lugn och skn helg. Kanske lite bad också golf. Ikväll blir det nog bara soffmys, eller eventuellt bio. Någon som har förslag på vad man ska se nu? Inte sugen på Twilight:S
Vi har ändå en "kanske plan" för imorgon, om vädret håller sig, plocka jordgubbar! Gott att stoppa i frysen Och inte minst i munnen;)



Haha, min älskade knäppis som alldeles själv lyckats fastna i en påse...inte visste jag att det kunde vara så roligt!

Kommentarer
Postat av: Cim

Hahaha jag ska försöka komma hem hel och ren, men jag vet inte om jag kan hålla det ;)

Pussa lillTusse på nosen åt mig! Söta söta!



Åååh det hade ju varit så bäst om vi kunde ses, saknar dig verkligen! Jobbar du mycket nu eller hur har du det om dagarna? hihi!

Jättekramar!

2010-07-16 @ 11:49:41
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0