100715


To by a new life

Idag känns saker och ting lite lättare. Jag sitter med kaffe i soffan och filosoferar över dagen. Ska tvätta och städa lite tänkte jag, plocka undan alla kläder och kanske måla naglarna. Skönt att få lite ordning, samtidigt fasar jag över hur varmt det kommer bli...

Gårdagskvällen tillbringades på golfbanan. Jag börjar äntligen få lite koll på min driver. Vilket hittills har känts helt hopplöst. Så nu är jag laddad inför att gå ut och spela igen.

Ska för övrigt försöka komma ihåg att tack ja till hösten kurser  idag. Har blivit antagen till en hel hög med saker och att välja känns klurigt! Menmen, det blir nog bra hur som haver. Jag bara önskar det vore lite lättare att bestämma sig, veta att man väljer rätt. Känns som att ju närmare min examen jag kommer desto viktigare blir det att välja kurser som inte bara är intressanta, utan också relevanta och gör mig konkurenskraftig i arbetslivet.



Trött och riktigt dålig hållning här, tror jag försöker höra vad någon säger i bakgrunden:P Men det är i alla fall jag och min underbara Elsa, som fullkomligt njuter av friheten. Det värmer verkligen i hjärtat att se♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0