100714


Svarta hål

De tonar hotfullt upp på min himmel och försöker dra ned mig. Jag känner det så väl i kroppen. Mina käkar är mer spända än all världens gitarrsträngar och jag kan sova hela dagen för att sedan ligga vaken när natten kommer.
På fredag börjar jag jobba igen, 16 dagar tills det är slut. Sedan är det tentor att klara, helst tre. Måstet ligger på två. Till hösten ska det skrivas examensarbete.

Jag vill lyckas så mycket att det bildats ett hål inom mig, som riskerar att svälja hela mig.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Styrkekramar från oss i Örebro. Du kan klara det!

2010-07-14 @ 16:33:23
URL: http://ewamikaela.bloggagratis.se
Postat av: Cim

Åh fina Martina! Vad jag saknar dig! Ha inte dåligt samvete att du inte hört av dig, det har ju inte jag heller gjort! Men jag skulle verkligen bli JÄTTEGLAD om vi kunde ses. Jag är så nyfiken på hur allt går för dig, med skolan, mannen och katterna!



Om du har vägarna förbi neråt landet så finns det alltid en soffa här som väntar på dig! Stora kramar till världens finaste!

2010-07-14 @ 19:09:18
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0