100824


Mer eller mindre levande

Näsan rinner, halsen värker och kroppsrtemperaturen är bara så där en aning för hög. Det är bara att inse fakta - jag är sjuk. Tråkigt nog, på söndag åkr vi till Irland och innan det hade jag tänk mig en tripp till systeryster i Malmö. Men nu får vi se hur det löser sig, först och främst ska jag plugga lite, skriva tentan och sen åka hem för att sova bort allt det onda. Helst av allt skulle jag vilja krypa ned redan nu, men jag känner också att jag vill göra ett försök med tentan nu när jag ändå gjort en hel del jobb,



Me and my love

Kommentarer
Postat av: Fia

KRYA PÅ DIG snabbt!

KRAM<3

2010-08-24 @ 12:15:58
URL: http://vagentillfriheten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0