100823


This towns to small for me to stay

Sitter och dricker morgonkaffe som är lite för starkt för att vara riktigt gott. Men vakna lär jag! Jag ska strax sätta mig med mina böcker och börja. Imorgon är det tenta och jag har inte alls hunnit plugga så mycket som sig bordes. Därför gör jag en liten fuling och satsar på typ-uppgifter och uppgifter som visar tendenser att återkomma på tentor. Vore guld om det gick vägen, om inte får jag nöja mig med att jag insett att kursen faktiskt är ganska rolig och inte alls så svår som jag fått den till i mitt huvud.

Jag tänkte även försöka ta mig ut på en löptur idag. Min träningsvärk efter fredagens body pump pass har äntligen släppt så pass mycket att jag vågar mig på ett försök.

Annars är det dags att börja fundera lite över packning till Irland. Jag ska denna gång verkligen försöka att inte proppa väskan full på vägen dit, något jag annars brukar vara alldeles för bra på!



Älsklingen min under förra besöket på den gröna ön. Lite regnrufsig och alldeles underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0