100820


När vardagar och helger nästan flyter ihop

Första dagen denna vecka jag verkligen känner att jag borde krypa i säng tidigt. Lite smålustigt kanske då de flesta andra har fredagkväll. Men jag lovar, det finns ingen sämre start på en tenta än att vara riktigt trött!
Så sängen snart alltså. Blir att se klart på Criminal Minds först och packa ihop papper/pennor/miniräknare, jag blir så nervös att jag ska glömma om jag inte lägger fram det kvällen innan tenta. Efter det blir det att krypa ned i sängen med bok och lite pluggpapper. Småmysigt!

Jag läste ut den man älskar av Emily Giffin idag. Den senaste av mina lättlästa "hjärnsemester"böcker. Jag måste börja med att säga att jag är riktigt besviken. Kanske är det jag som bara vill ha lyckliga slut, men jag tycker förffattaren ger en känsla av hopplöshet. Aja, läs gärna själva.




I want to go to Tokyo and forget failures

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0