100816


I know things are looking up, but soon they´ll take take us down

Måndag och jag försöker känna energin som nu är meningen ska strömma genom kroppen. Tyvärr är det inte i närheten av så mycket som jag skulle behöva. Men hur är det, man tager vad man haver. Därför blir det att idag börja i köket, plocka ur diskmaskinen och fylla den igen. Efter det blir det studier, fika med Ullis som jag inte sett på hela sommaren! Mer studier, löptur och ost och vin med tjejerna ska också klämmas in. Haha, dagen känns lite som en resväska inför en efterlängtad semester, man vill klämma in betydligt mycket mer än vad som får plats!

Jag har äntligen hört från Lund, får hoppas det löser sig med hösten men nu är det bara att vänta. Not my cup of tea om man säger så.



weheartit.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0