100813


Fredag den trettonde

Inte för att jag tror på sådant, men kanske bästa att ta det lite försiktigt idag!
Idag är det full rulle, massor att fixa och göra. Ikväll/eftermiddag blir det ut till kusten igen. Jag tänkte börja med en liten snabbis till Maxi, jag ska baka paj inför helgen och det saknas ett par små grejer till det. Sen vet jag att de har mycket billig frukt denna vecka, så tänkte att det är bäst att fylla på förråden. Jag är en riktigt fruktälskar, kan i princip äta hur mycket som helst!

Studier står högt på schemat, igår kväll fick jag lite hopp så jag tänkte passa på att utnyttja detta. Förhoppningsvis får jag lyxa lite med lunch på stan med fina Frida och Sus. Jag är sugen på någon riktigt smarrig sallad.

Well, inte så mycket mer att tala om utan dags att sätta fart!



Här var det verkligen Tusseliten, ett bra tag sedan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0