100812


Torsdag, redan

Yes oh yes, och nu börjar det bli hög tid att trycka ned ångesten i stövlarna och få något gjort. I natt har jag sovit riktigt bra, var ett par nätter sedan sist nu. Vilket får mig att känna mig lite starkare och lite mer redo för att ta tag saker och ting.

Först och främst ska jag i alla fall iväg på arbetsintervju. Vi får se, jag vet inte riktigt vad det är och därmed inte om jag vill ha det. Men det är en chansning.

Annars hoppas jag på att få komma ut och spela lite golf idag. Tyvärr ser det för tillfället lite mörkt ute. Var alldeles för länge sedan sist nu! Förhoppningsvis blir det en lång och fin höst med massor utav golfrundor.



Jag älskar verkligen hösten. Det är utan tvekan den årstid jag ser fram mest emot. I år känns det dock inte som det brukar, jag väntar inte på hösten. Jag tror att det till största del beror på att jag inte vet hur det blir med studier, jobb osv.Åh, ibland känns det bara så motigt, när saker och ting bara tycks gå emot en.

Kommentarer
Postat av: Blocks

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2011-01-21 @ 20:06:34
URL: http://blocks.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0