100803


This is real love - shoelove!

Idag har varit en riktigt slitig dag, mest beroende på trötthet. Senaste dagarna har min sömn varit helt förstörd av kalksvettningar. Inte lite heller! Jag har vaknat ett par gånger varje natt med genomblöt lakan snodda runt kroppen. Usch! Tyvärr är detta ett återkommande problem för mig när det börjar bli dags för mens. Riktigt jädra drygt! Eftersom min doktor tror att det är alla hormoner som spökar finns det tyvärr inte så mycket att göra...

Nog med tråkigheter, för en dag. Jag har eventuellt litelite hoppfulla nyheter från Uppsala. Men ingen idé att ta upp något än och börja hoppas.

Nu blir det snart sängen för mig. Veckan har tre jobbdagar kvar och jag vill gärna försöka vara piggare än idag...Tror dock inte det blir att släcka lampan direkt. Ikväll går Morden i Midsomer på Tv och vädret lockar till engelska klassiker=)



Haha, mina älskade älskade skor med kilklack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0