100802


Milk and cookie

Jag har bakat en alldeles jättekladdig brownie med rostade hasselnötter. Denna avnjuts med ett glas kall mjölk och begynnande stelhet i musklerna. Vi har alltså vart och tränat, underbart härligt muskelarbete.

Dagen har i stort varit bra, även om jag ett par gånger känt tårarna bränna. Jag hade en sämre ag igår, så förhoppningsvis är det bara eterdyningarna till det. Denna veckan är ju riktigt positiv - sista veckan på jobbet! Sen är det tillbaka till skolan. Känns sådär, helt ärligt. Jag har fruktansvärd prestationsångest, vilket tyvärr påverkar mina studier väldigt negativt. Men what to do? Jag hoppas det ger sig med tiden, just nu behöver jag verkligen lite framgång för all psykisk slit jag lagt ned:S



Jag på väg till golfen. Galet vad jag gillar´t!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0